ניתוח השקעה של 250 אלף שקל: הנדל"ן בארה"ב מול שוק ההון

תאריך:
אובניפרו איתרה הזדמנות השקעה בפרויקט מולטיפמילי בסינסנטי, אוהיו, המתאימה לריבית ואינפלציה עולות

בימים אלה מסתיימת שנת 2022 ומסכמת 3 שנים של תהפוכות בשווקים הפיננסים. כפי שתוכלו לראות, מלבד 2 קופות שדגמנו בצורה אקראית מאתר גמל-נט, כמעט כולן סיימו את 2022 בתשואה שלילית משמעותית.

האכזבה הגדולה מגיעה מהתשואה הממוצעת ב-3 השנים האחרונות, תשואה חד ספרתית נמוכה שלא מפצה על גודל הסיכון. העליות החדות במהלך הקורונה, לא הגיעו לכיסים של החוסכים. הסיבות לכך רבות, אבל עכשיו, צריך לוודא ש – 3 השנים הבאות לא יהיו אותו הדבר.

בעזרת הקצאת ההון הפנוי שלכם להשקעות נדל"ן, תוכלו לייצר תשואות טובות יותר גם במשבר, כפי שנסביר בהמשך.

המסקנה שלנו באורבניפרו היא ברורה: למרות התשואות השליליות, נראה שקופות הגמל ופוליסות החיסכון יתאוששו.

אבל משפחה שמעוניינת להגדיל את ההון שלה, לא יכולה עוד לתת יד למזל.

כמשקיעים לא נכון לכם 'לאבד' תשואות משמעותיות ב-3 שנים שלמות בהן סקטור הנדל"ן בישראל ובארה"ב תפקד היטב בכל המישורים – תשלומי שכירות והכנסה מניבה וכן עליות ערך של עשרות אחוזים.

על המשפחה להשקיע לפחות חלק מההון הפנוי בנדל"ן מניב כדי להגדיל את הפיזור בהשקעה ולהגדיל משמעותית את הוודאות בהשגת תשואות גבוהות.

את ההשקעות שלנו באורבניפרו, ביצענו דרך רכישת מקבצי דיור (מולטי פמילי) בארה"ב. תחום המעניק תשואה גבוהה מצד אחד ויציבות גבוהה בפני טלטלות גם בתקופות אי וודאות ומשבר.

מעוניינים לשמוע על הזדמנויות השקעה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

מה אנחנו מציעים באורבניפרו?

בטבלה הבאה ניתן לראות חלק מהפרויקטים שביצענו בשנים האחרונות יחד עם המשקיעים שלנו.

ההשקעות מניבות תשואות שוטפות ויציבות, שמפאת חוקי רשות ניירות ערך, לא נוכל לפרסם.

הפרויקטים התמקדו בתחום המגורים, מתוך חשיבה על יציבות, פיזור בין שוכרים מרובים ובחירת אזורים איכותיים ובעלי דרישה חזקה מאוד לדיור. שיפצנו את הנכסים, שידרגנו אותם, והם ימכרו בתום הפרויקט אחרי עליית ערך שנובעת מתהליך ההשבחה.

אחרי עבודה משותפת ועם הצלחות מוכחות, יחד עם שותף מקומי וותיק החלטנו להביא את הבשורה למשקיעים נוספים.

השותף המקומי שעימו אנו עובדים בארה"ב, ביצע מספר פרויקטים מניבים בסינסניטי, אוהיו. כעת, אנחנו שמחים להזמין אתכם להיות חלק מלא מההשקעה החדשה – פרויקט מולטי פמילי של 60 יחידות דיור. זו תהיה עסקה מניבה המשלמת חלק מדמי השכירות הרבעוניים לחשבון הבנק.

יתרת דמי השכירות תושקע בשיפוץ המבנה והשבחתו לאורך חיי הפרויקט, כחלק מהתכנית למכירתו בתום תקופת ההשקעה.

הפרויקט דורש רף כניסה מינימלי של $75,000 (כ-260,000 שקל), והזדמנות להיות חלק מקבוצת משקיעים איכותית מאוד, שתיהנה מהשקעה יציבה, גם במידה והמשבר בשווקים עוד יחריף.

משך הפרויקט הצפוי הינו 4 שנים, במהלכו המשקיעים ייהנו מתשואה רבעונית וכן רווח נאה מאד במכירה.

רציונל הבחירה בסינסניטי אוהיו, מגיע לאחר בחירה מדוקדקת של אזור שבימים אלה של עליות ריבית ומשבר עולמי, מפגין יציבות ואיתנות. בפרויקטים אחרים שלנו בעיר, השוכרים עומדים בתשלומים והתשואה השוטפת מחולקת כסדרה מדי רבעון למשקיעים.

מייסדי ובעלי אובניפרו, ענת כהן שפכט, יאיר טל ואייל חסון, הם שלושה יזמי נדל"ן מנוסים. טרם הקריירה המשותפת בעולמות הנדל"ן הם ניהלו חברות ציבוריות ומוכרות ומאות רבות של עובדים.

הניסיון הניהולי, הידע, המקצועיות והאחריות מכוונים את שלושת היזמים של אורבניפרו בבחירת אסטרטגיות השקעה ארוכות טווח עם פרופיל סיכון נמוך יחסית. כחברת ייזום הם דואגים יום יום לבחינה, בקרה ודיווח איכותי בפרויקטים אותם הם מנהלים.

מעוניינים לשמוע על הזדמנויות השקעה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

אולי יעניין אותך גם..

מעוניינים לקבל תכנים בנושא השקעות נדל"ן לתיבת המייל?
הירשמו לניוזלטר שלנו: